VAN WEBSITE SCAN NAAR BETER ONLINE PRODUCT

We krijgen met regelmaat de vraag van (potentiële) klanten om eens naar hun website te kijken. Wat zijn zaken die beter kunnen en wat gaat er nu al goed? Daarnaast zien we zelf ook met enige regelmaat een website of webshop waar wel het één en ander op aan te merken is, ook hier wordt dan een scan voor gemaakt en wordt dit op één of andere manier onderdeel van het Sales proces. 

OPDRACHTOMSCHRIJVING

IN EEN NOTENDOP

Onze salesafdeling heeft een grote rol in deze opdracht en je zult veelvuldig met deze collega's in contact zijn om alle ins- en outs omtrent de (on)mogelijkheden van de website check in kaart te brengen. Wat verwacht men van een dergelijke check, wat is de inhoud van een check, hoe komt dit tot stand en wat is het beoogde resultaat?

Daarnaast zitten er ook een aantal praktische zaken aan deze opdracht. Wie voert een dergelijke check uit, wat is de maximale tijdsduur voor een check en hoe wordt het één en ander met de (potentiële) klant afgestemd?

VERWACHT RESULTAAT

Aan de hand van je onderzoek, dat bestaat uit contact met collega's & klanten, maar ook uit een stuk Desk- en Field Research kun je precies vertellen hoe we dit het beste binnen Heibel kunnen gaan uitvoeren. Je schrijft een beknopte aanbeveling en processtuk waarmee we direct uit de voeten kunnen.

Uiteraard staan we overal voor open. Zitten (potentiële) klanten te wachten op een rapport, of zijn er andere mogelijkheden. Is het een interactief geheel, of is het meer een praatstuk om iemand over de streep te halen om een nieuwe website aan te schaffen? We horen het graag!

IN GESPREK

We gaan graag met je in gesprek. Heb je nog aanvullende informatie nodig, of heb je zelf al ideeën om deze opdracht nog beter bij je eigen vraagstuk te laten passen.

Hebben we je interesse gewekt? Neem dan vooral even contact op om even kennis te maken. 

JOUW OPDRACHT BIJ HEIBEL

Heibel is gevestigd midden in het bruisende Surhuisterveen, met veel vrije parkeerplaatsen rondom. Kom je met het OV? Geen probleem. We hebben een bushalte op 50 meter van onze voordeur en we zijn prima te bereiken vanuit Leeuwarden, Drachten en Groningen. 

We werken op kantoor, uiteraard houden we hier rekening met alle geldende maatregelen, of thuis. Of een combinatie van beide. Jij bepaalt zelf waar je werkt. Daarnaast werken we veel met internationale collega's, waardoor jij je na je periode bij Heibel met recht een Digital Nomad mag noemen. 

 

KOFFIE

Even kennismaken of bij-praten? De koffie staat klaar! Een digitale kennismaking kan natuurlijk ook.

De Dellen 11, 9231 CZ Surhuisterveen

T: 085-2737954
E: info@heibel.nl 

Plan een afspraak in

SERVICEDESK

Heb je een vraag over het gebruik van je website, webshop of andere online product? Neem dan contact op met onze Servicedesk.

T: 085-2737954
E: service@heibel.nl

Kennisbank

OPENINGSTIJDEN

Maandag t/m donderdag:
8:00 - 17:00

Vrijdag t/m zondag:
Gesloten